اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۰۶۸

وقتی نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم چه فایده‌ای دارد به شیراز بروم

وقتی نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم چه فایده‌ای دارد به شیراز بروم
سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: با توجه به احترامی که به محمودزاده و فتاحی دارم تلاش می‌کنم تا فردا راهی شیراز شوم اما اگر من به شخصه فوتبال پاک را رعایت کنم ولی بقیه انجام ندهند، چه فایده‌ای دارد.
۱۹:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

علی لطیفی در گفت‌وگویی، در خصوص اعتصاب بازیکنان اکسین و نرفتنش به شیراز همراه تیم اظهار داشت: راجع به این موضوع باید بگویم که تیم ما قبل از بازی با صبا اعتصاب کرد و دلیلش هم این بود که به خاطر مشکلات فراوانی که از ابتدای فصل داشتیم و کسی هم از ما حمایت نکرد مجبور شدیم اعتصاب کنیم. ابتدای فصل همه فکر می‌کردند تیم اکسین یکی از گزینه‌های سقوط است. بارها گفتند که بازیکنان ضعیفی جذب این تیم شدند. این تیم 5 روزه جمع شده و می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط باشد. برای همین این تیم از ابتدا حمایت نشد و هیچ کسی به این تیم کاری نداشت اما از هفته دوم به بعد با توجه به اینکه مقابل گل‌گهر سیرجان و ملوان نتیجه گرفتیم و حتی تیم سایپا که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است را از جام حذفی حذف کردیم، دشمنان زیادی پیدا کردیم.

وی در ادامه گفت:‌ دشمنان تیم اکسین البرز با ناداوری تیم ما را نابود کردند. شما نمی‌دانید ما چه مصیبت‌ها و رنج‌ها کشیدیم. تمام بار تیم روی دوش من است بازیکنان به خاطر یکدلی که نسبت به هم داشتیم به میدان آمدند. مدیران هم با توجه به ناداوری‌ها که صورت گرفت گفتند ما با این شرایط تیم داری نمی‌کنیم و در ادامه شرایط برای تیم ما با توجه به قضاوت‌هایی که از سوی داوران صورت گرفت، بدتر شد. ما مثل بعضی از تیم‌ها راه فدراسیون رفتن و سازمان لیگ  را بلد نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در ادامه گفت: اگر داوران برای ما پنالتی‌هایی که سالم بود می‌گرفتند و یا گل‌هایی که به تائید کارشناسان صد در صد سالم بود به نفع تیم ما بود می‌گرفتند الان شرایط متفاوت بود. ما با همه این شرایط سخت چند هفته جزو گزینه‌های صعود لیگ برتر بودیم. با این شرایط باز هم بازیکنان طاقت‌شان تاب شد و قبل از بازی با صبا اعتصاب کردند. بازیکنان به خاطر اراداتی که به من داشتند و من از این بازیکنان خواهش کردم تا به خاطر من مقابل صبا بازی کنند راهی میدان شدند و توانستیم این تیم را با 8 گل شکست دهیم اما بعد از بازی بازیکنان دوباره تصمیم گرفتند تمرین نکنند.

وی افزود: به دو دلیل یکی به خاطر فشار و مشکلات مالی و به خاطر اینکه هیچ مسئولی هوای این تیم را ندارد و دوم به خاطر ناداوری‌هایی که صورت می‌گرفت و اتفاقاتی که واقعا برای ما جالب بود. تیم اکسین 5 روز تمرین نکرد تا اینکه من را دو جلسه محروم کردند. این اتفاق عجیب است چرا من را محروم کردند؟‌ اگر به خاطر اعتراض به داوری است، بیایند با ناظر داوری که راجع به اعتراض به داوری گزارشی را تهیه کرده است، بگویند آیا من به داور اهانت کردم یا خیر. زمانی که گل سالم‌مان را نگرفتند زمانی که پنالتی درست ما را نگرفتند من باید چه کار کنم. این موضوع را من نمی‌گویم بلکه کارشناسان مسائل داوری اعتقاد دارند که تیم اکسین البرز در بحث داوری مظلوم واقع شده است. حالا در بازی حساس مقابل فجر سپاسی شیراز من را محروم کردند چرا که سرنوشت تیم‌های بالانشین به این بازی گره خورده است. این محرومیت باعث شده شائبه‌هایی به وجود بیاید که یک سری افراد بدنبال این باشند تا به نفع تیم فجرسپاسی شیراز سوت زده شود. در صورتی که من اعتقادی به این موضوع ندارم. فقط شائبه به وجود آمده که چرا و برای چه من را محروم کردند.

علی لطیفی در ادامه درباره اینکه محمودزاده رئیس لیگ دسته اول فوتبال ایران گفته است لطیفی قول داده که فردا برای حمایت از فوتبال پاک راهی شیراز شود، گفت: من در حال حاضر تهران هستم اما راجع به این موضوع با سعید فتاحی و محمودزاده صحبت کرده‌ام. این افراد و مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جزو پاک‌ترین افراد هستند چرا که زحمات بسیاری می‌کشند.  اما باید بدانم که چرا محروم شده‌ام. اما با توجه به اینکه قول داده‌ام تلاش می‌کنم راهی شیراز شوم. اما سؤال پیش می‌آید که رفتن من چه سودی دارد. وقتی نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم چه فایده‌ای دارد وقتی نمی‌توانم به تیم اکسین کمک کنم.

وی در ادامه گفت: اگر فوتبال پاک بود که این بلاها یک طرفه برای اکسین به وجود نمی‌آمد مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به شخصه افراد پاکی هستند اما متاسفانه بدنه فوتبال شرایطی به وجود آورده که این افراد اطلاعی ندارند و نمی‌دانند در فوتبال چه اتفاقاتی می‌افتد. وقتی با ناداوری تیم ما را ضربه زدند ونابود کردند چه باید بکنیم؟ اگر داوران عادلانه قضاوت می‌کردند در حال حاضر تیم اکسین با 60 امتیاز صدر جدول بود وحالا شما نگاه کنید تیم‌هایی که بالای جدول هستند چقدر داوری به نفع‌شان گرفته است. دلیل این اتفاق این است که تیم اکسین نه مدیرعامل دارد نه سرپرستی دارد که اعتراضی کند و نه تماشاگر دارد حتی هیأت فوتبال استان البرز هم بر ضد تیم اکسین است.هر بلایی که بخواهند سر این تیم می‌آورند و متاسفانه هیچ مسئولی نمی‌گوید چرا این تیم را ضربه می‌زنیم. ما بچه یتیم فوتبال ایران هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به احترامی که به آقای محمودزاده و فتاحی دارم تلاش می‌کنم تا فردا راهی شیراز شوم اما اگر من به شخصه فوتبال پاک را رعایت کنم ولی بقیه انجام ندهند چه فایده دارد، آیا فوتبال پاک وجود دارد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین